Sunđer Bob Kockalone logo.png

Sunđer Bob Kockalone Wiki je enciklopedija o animiranoj seriji Sunđer Bob Kockalone koju svako može da uredi, i trebamo Vašu pomoć!

Pišemo sve o Sunđer Bobu Kockalonu, seriji koja prati Sunđer Boba, malog žutog sunđera čije su pustolovine očarale decu i odrasle sveta 21 godinu!

Serija ima 13 sezona, 3 filma, mnogo igrica, i puno više.

Trenutno pišemo 7 članaka sa 44 fajlova, i 386 uređivanja.

Sunđer u bekstvu na Netfliksu!

Sunđer u bekstvu poster.jpg

Sunđer Bob Kockalone: Sunđer u bekstvu je međunarodno objavljen na Netfliks!

U filmu, Sunđer Bob i Patrik kreću na avanturu da spase Garij, koga je Kralj Posejdon pužnapirao i odveo u izgubljeni grad Atlantik Siti.

U engleskoj verziji su stari i nama poznati glasovi, uz nove glumce Kijanua Rivs, Akvafinu, Snup Doga, i više! A srpska verzija je zanimljiva. U trejleru koji je Taramaunt objavio, glasove likovima posudili su glumci iz Nikelodionove verzije. Ali, zbog kultnog statusa originalne verzije, studio Solo je napravio sinhronizaciju sa ikonim duom originalne verzije, uz pratnju nekih novih glumaca (Vaca Đorđević, Dimitrije Stojanović, Mariana Aranđelović, Mladen Andrejević, Nebojša Ljubišić, Žika Milenković i Bojan Žirović).

Originalni datum objave trebao je da bude 22. maja 2020., ali objava filma bila je otkazana zbog pandemije virusa korona. Nakon ograničene objave u međunarodnim kinima, film očekuje veliku međunarodnu objavu. Američka objava se očekuje u 2021.

Spin-of serija Kamp Koral: SpongeBob's Under Years očekuje premijeru 2021. U seriji, Sunđer Bob i drugari tekom leta jure meduze, pale logorske vatre, i plivaju u jezeru Jakmak u kampu Koral, kamp u Algogradu.

Ako želite naučiti više o filmu, kliknite na poster i poslaćemo vas ravno na članak o njemu!

Likovi

Serija

Roba

Tviter

Serbian flag
Srpski vikiji / Српски викији
Latinica i ćirilica / Латиница и ћирилица

Sonic the HedgehogSunđer Bob KockaloneMoj Mali Poni: Prijateljstvo je čarolija / Drugarstvo je magijaDevojke iz Ekvestrije / Equestria devojkeMarioКод ЛиокоВинксММНКПедијаDigimonNaruto

Ћирилица

Дизнијеве синхронизацијеГолд диги нет

Latinica

MirakulusDizni

Ako želite da vaš Viki bude dio ovog šablona, uredite ga ovde.
Ако желите да ваш Вики буде дио овог шаблона, уредите га овде.